tirsdag 28. september 2010

Nok en flott dag!

Deilig med alt det fine været som har vært de siste dagene, og det skal visst holde seg ei stund. Supert!

Jeg har "snopet"meg noen blomster, og potteskjulere, til å ha ute. Syns jeg måtte pynte litt på verandaen selv om den ikke er ferdig restaurert. Det gamle verandarekkverket er revet ned, og det er blitt flislagt her. Men, det er langt fra ferdig. Ting tar tid her i huset, men det skjer nå litt, selv om jeg helst skulle ønske vi kunne pusse opp inne.

Syns den potteskjuleren var så artig.


Denne potteskjuleren er også nyinnkjøpt.


Jeg har et salongbord som er etter tanten min. Det er dessverre blitt ødelagt oppå bordplata av at noen har satt varme kopper på. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre med det... Forslag?
Det er egentlig et fint bord med fine utskjeringer på. Har et til, men det er i en av leilighetene jeg leier ut.


De stygge hvite ringene sees oppå bordplata.

Skal jeg beholde bordet mørkt som opprinnelsen, eller male det?

He he he....må nesten le.  Har visst glemt å ta vekk sandalene min da jeg tok bilde.




3 kommentarer :

  1. SÅÅ mye fint du viser oss:) Det gjør du jo alltid!! Er usikker angående bordet.. Tror det blir fint uansett:)

    Klem:)

    SvarSlett
  2. Det KAN hende at jeg og min tvillingsøster skrev kommentar til deg begge to. Det går litt fort i svingene, og er litt vanskelig å holde styr på hvem som skriver til hvem:) I så fall kan du bare godkjenne en av kommentarene:)

    SvarSlett
  3. Heia.
    Koselige potteskjulere. Veldig chabby og med roser på. helt etter min smak :-)
    Bordet var veldig mørkt, men med flott mønster. Sikkert litt avhengig av hvor i et rom det blir plassert.
    Hærlige utskjæringer.
    Klem fra Anne

    SvarSlett