lørdag 11. september 2010

Alt jeg klarer altså!.....

Ikke nok med at skuldra og hofta på høyresiden min er vond fra før pga fibromyalgien, neida......Nå har jeg klart å skade kneet mitt også.
Får vel starte med begynnelsen av dagen i dag da. Har vært oppe på fjellet der jeg har hatt sommerbeite til hesten min for å ta ned gjerdet etter sesongen første del av dagen i dag. Det gikk fint og vi var 3 stk. som holdt på i noen timer og var kjempeheldige før regnet kom.


Det er jammen fint oppe på beitet til hestene, for ikke å snakke om utsikta der oppe. Her finner man ro i sjelen, og nyter naturen i fulle drag. Det er mange turgåere oppe på Eikoenosen.

Vel, vel tilbake til kneet. Etter vi var ferdige med å ta ned gjerdet dro jeg ut på Vigra. Høyet som er kjøpt inn for vintersesongen hadde kommet, så jeg dro utover dit for å hjelpe til med det jeg klarer. Jeg vil jo gjerne være like "sprek"som jeg alltid har vært og skulle klatre opp på lastebilen der høyet var, og gikk da opp bakfra bilen. Fikk hjelp til å komme opp på lasteplanet, og da hadde jeg en fot oppå der og den andre nede på en krakk. I det vedkommende oppå lasteplanet tok hånda mi for å hjelpe meg opp, og jeg tok sats med den andre foten så SMALT det i kneet som var på lasteplanet! AUUU...... for det gjorde nemlig vondt. og det verker fortsatt. Jeg klarer nesten ikke bøye foten, og det gjør vomdt når jeg går.

Så nå må jeg bare se an til i morgen hvordan kneet er. Håper det ikke er leddbåndet, eller minisken...
Nå er det snart natta, og jeg håper smertene gir seg så jeg for sove. Natta til deg som er innom bloggen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar