tirsdag 28. desember 2010

Hilsen fra Tyrkia

Hei alle venner her inne. Er innom for å ønske dere god jul, og for å fortelle at min kjære ♥ og jeg er i Tyrkia. Her feirer vi min 50-årsdag(27/12)og vi skal feire nyttårsaften, som er tyrkernes jul, her nede. Vi koser oss og har det bra, og temperaturene ligger på rundt 20+ på dagtid(15,6 ikveld i 20 tiden)...
Her er noen bilder:

Julaften tilbragte vi i Bergen, på Radisson Blu Hotel Norge

Hadde tatt med noen pakker hjemmefra

Spennende

Og sååååå happy

Vel framme i Tyrkia måtte den medbrakte spekematen testes

Frokost 2. juledag på verandaen

Fint og  varmt ja

God morgen - Kari på bursdagen sin den 27. desember 2010

Ute å feirer

Egil koser seg

Kaka til Kari

Jubilanten og den herlige gjengen hos Afrodites

Egil slapper av hjemme med et juleblad

På shopping i Alanyumsenteret

Ego

Lunsj på Metro

Middag på en av Mahmutlars mange restauranter

Ha en fortsatt fin jule- og nyttårsfeiring mine venner :)

Stor klem fra Kari





9 kommentarer :

  1. Hei Kari!
    Gratulerer så mye med dagen din!!!
    Og så herlig dere har det! Nyt hver eneste varmegrad Kari :DD Litt misunnelig ja...
    Ha en fin nyttårsfeiring i Tyrkia!
    klem fra Laila

    SvarSlett
  2. Så herlig å feire jul og nyttår i Tyrkia da!
    Jeg elsker Tyrkia, har vært der de 5 siste sommerne!
    Men i år har vi bestemt oss for en enklere ferie, bare for å gjøre noe annet.
    Gratulerer med de fylte 50!
    Du ser ut som en flott 50 åring!

    Godt nytt år og klem til deg!

    SvarSlett
  3. Oi oi oi...bursdagen din har gått meg hus forbi, beklager på det sterkeste!!
    Tillykke med de gyldne 50 år, ser ut som du/dere har fått feiret det flott!!
    God klem til deg fra meg:))
    Anne Karin

    SvarSlett
  4. Tusen takk for det Anne Karin :)
    Ikke så mange som visste om det heller for jeg klarte nesten å holde det hemmelig ;)
    Men ,så var det èn som måtte røpe det og da var det gjort...

    SvarSlett
  5. Hei og gratulerer med vel overstått bursdag og feiring.
    Det ser ut som dere koser dere , ja. Herlig.
    Jeg følger deg videre , jeg :)
    Klem fra Ingunn :)

    SvarSlett
  6. Hei Kari,

    Ei stund siden innlegg fra deg, ser jeg :) Jeg har hatt så lite tid til å surfe rundt i blogglandia den siste måneden ... Håper du har kost deg skikkelig mye på Tyrkiaferie. Dere er vel kanskje hjemme igjen nå?

    Gratulere med vel overstått, og godt nytt år! ;)
    Ha ei super helg!

    Renate

    SvarSlett
  7. Åh, så underbara semesterbilder. Nästa år fyller jag 50, men ännu vet jag inte vart vi ska åka...
    kanske Turkiet????
    kram ullamaria

    SvarSlett
  8. Hei Kari!:)
    Så kjekt å se en hilsen fra deg, har savnet deg lenge nå! Ja det er trist når ens beste venn ikke er mer, men sånn er jo livet er gang. Vi har jo heldigvis både Titus og lille Remus som holder oss i aktivitet enda.
    Hadde dere en fin ferie? Veldig veldig kjekt å se "liv" fra deg igjen:)))
    Stor klem

    SvarSlett