mandag 21. februar 2011

Nå er det jammen med lenge siden jeg har blogget........

Hei alle sammen...
Ja, vi er da inne i et nytt år og jeg har ikke blogget. Men, men...... for i motsetning til alle dere andre "drevne" bloggere her inne så har ikke jeg så veldig mye å blogge om.


Vi var i Tyrkia og hadde det veldig bra i jul/nyttår, men vi kom hjem til masse snø, og kulde.
Det var på'an igjen med stalliv, tjukke klær og stilongs, varme sko og brodder. For et liv! Så etter noen uker hjemme fikk jeg ordnet med noen til å ta hesten, og så stakk jeg til Tyrkia igjen. Der slapp jeg ihvertfall tykke klær, stilongs og brodder :-)

Fra å være langhåra "blondine"

Til å klippe meg, og ta tilbake "min"farge

Gode venner på stamrestauranten - Meltem Restaurant

Trimtur hver morgen

Nammis med jordbær

og deilige kaker

Fra  østverandaen

God mat på Silvia Restaurant
Morgentur - igjen

Mer tur

Mahmutlar

Ungjente på morgentur med kua si

Kjøkkenet i leiligheten vår

har pynta litt med bilder

Har fått hyller som jeg han ha bilder og ting på

Nabokatten

Nabohunden

Så det var godt å være i varmen, men nå blir jeg hjemme ei god stund til. Og da dukker jeg sikkert opp her inne litt oftere ;))

Ha en fortsatt fin kveld alle sammen....

Klem fra Kari

4 kommentarer :

  1. Godt nytt år!! Dette var litt av en pause, men du har benyttet den godt, ser det ut til:)
    Så herlig det høres ut med varme himmelstrøk, men sannelig tror jeg vi er på god vei er hjemme også;)
    Ha en fin morgendag, nattaklem fra meg;)

    SvarSlett
  2. Velkommen tilbake, da :) Koselig å se deg igjen.
    Kjenner jeg er liiiitt lei av snø og kulde nå, ja. Gleder meg vilt til vår og sommer.

    Ha ei riktig god natt!

    Renate

    SvarSlett
  3. Hurra!!!! Kari er tilbake:)) Du og du som jeg har savnet deg, sååå kjekt du er tilbake! Riktig godt nytt år! Det ser herlig ut på feriebildene, lengter etter varme og sol på kroppen. Du ble kjempe fin på håret, likte deg utrolig godt med farve!!
    Stor klem til deg fra meg

    SvarSlett
  4. Tuuuuusen takk for de hyggelige kommentarene fra dere, og det varmer.
    Det er så utrolig godt med venner her i denne store bloggeverden, og at dere vil lese om meg om mitt enkle liv.

    STOR klem til dere :)

    SvarSlett