lørdag 18. september 2010

"La regnet øse ned......."synger Tor Endresen

REGN
En er enn, og to er to-
vi hopper i vann,
vi triller i sand.
Sikk, sakk,
vi drypper på tak,
tikk, takk,
det regner i dag.
Regn, regn, regn, regn,
øsende regn,
pøsende regn,
regn, regn, regn, regn,
deilig og vått,
deilig og rått!
En er en, og to er to-
vi hopper i vann,
vi triller i sand.
Sikke, sakk,
vi drypper på tak,
tikk, takk,
det regner i dag.
Hentet fra «http://dikt.org/Regn»
Regne har det stort sett gjort i hele dag(og de forgående dagene), men det har glimtet til med noen små opphold innimellom. Så derfor har ikke jeg gjort så mye fornuftig hittil i dag. Faktisk er jeg fortsatt i pysj...... he he he he. Vel, det er lov å ha sånne dager innimellom også. Men, nå tenkte jeg at jeg skal kjøre meg en tur. Kneet er nå såpass at jeg kan kjøre bil, og de to siste dagene har jeg til og med vært i stallen.
Det har jeg tenkt meg nå også, men legger igjen noen bilder før jeg stikker.....
 Raindrops.....
Hestene likte heller ikke regnet(litt dårlig bilde)
Kan såvidt skimte fjella.
Opphold et øyeblikk, men så(se bildet under)
Det snur fort gitt!
Trodde det var slutt på regnet her, men............
Pærene har det nå bra ihvertfall..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar