lørdag 4. september 2010

Jeg har funnet ut

at det er håp! Det er håp om at det blir plommesyltetøy, eplekake og hermetiske pærer i år også :-) Det har begynt å komme frukt på trærna våre......

Plommetreet

Pæretreet

Epletreet(der er flere epler)

Jag har også funnet ut at vi ikke behøver å slå plenen mer i år for vi får stadig besøk av "plenklippere" fra nabogården. Jeg syns det er koselig jeg, og så er det så koselig å våkne og høre bjellinga. Gruer meg til dagen det blir slutt på den lyden for da vet jeg at en del av dem er borte..... Men, men sånn er nå gårdslivet!


"Ooooooppppsss......vi er oppdaget!"

"kom igjen vi stikker..........."

He he....Ja sånn er deler av Kari`s hverdag.
 Sola skinner her i dag og det gjør godt for både fibromyalgien, og humøret. Og så blir det en tur til hesten også. Ha en strålende dag, for det skal jeg i det flott været!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar