lørdag 4. september 2010

Hesten min Aurelius

har det også bra i dag.. Jeg har vært på Vigra, der han står oppstallet, og stelt med ham i det fine været i dag. Kunne ikke være der ute så lenge i dag så det ble ikke til at jeg vasket ham før vinteren, men masse kos, høy og nammis fikk han. Og jeg børstet og stelte med ham, og det likte han.

"Jippi nå kommer matmor med nammis".......


Her er Aurelius og noen av vennene hans - Jupiter i front og Romano i bakgrunnen.


Godt å få komme inn og få litt høy og stell.......

Så i dag har vært en fin dag. Ikke har jeg verket så mye heller pga varmen og fineværet.
Nå er det snart mat, og så blir det vel tv-titting. Skal lage til pepperbiff og tilbehør ikveld, og så må jeg få med meg "Sykehuset i Aidensfield.".. Ønsker alle som er innom bloggen min en flott lørdagskveld  :-)

2 kommentarer :

  1. Så flotte bilder. Tusen takk for hyggelige kommentarer på min blogg.
    Jeg hadde en fin lørdagskveld. Redd jeg skeia ut med gatekjøkken mat... Uff og uff

    SvarSlett
  2. Takk, takk,,,,, bare hyggelig!
    Du er ikke alene om å skeie ut - jeg gjorde det i dag. I fineværet var det så enkelt å kjøre seg en tur til byen, og skeie ut med burger og tilbehør på byens beste gatekjøkken :p
    I stedenfor å lage middag.....

    SvarSlett