onsdag 8. september 2010

Vannseng

er deilig. Jeg ligger i sengen ennå jeg for jeg fryser selv om sola skinner ute. Det blir nok en fin og varm dag i dag også...
Senga vår er "delt" i to med en halvdel med vanlig madrass og en vannsengdel, det er jeg som må ha vanlig madrass pga ryggen. Men, av og til når min kjære har dratt på jobb og når jeg fryser er det deilig å ligge i det varme... I dag er ikke skuldra, og hofta mi helt bra, og jeg fryser fordi det er kaldt om natta selv om vi har sommertemperaturer på dagen. Jeg er nødt til å ha vinduet åpent hele året ellers for jeg hodepine, og føler jeg ikke får puste, så nå i overgangen fra sommer til høst merkes det godt på kroppen ja. Væromslag er ikke bra for oss med fibromyalgi, og derfor hjelper det å ligge å varme seg litt...


Fant dette artige bildet på nettet, og syns det passa bra siden vi har vannseng, og elsker å kjøre kabriolet.

Jeg ligger og hører på småfuglene ute, og èn driver og "banker"på tv antenna vår på utsiden av stuevinduet. Jeg har et par fuglehus der, men de er tomme nå på sommeren. Fuglene finner seg mat nå men på vinteren fyller jeg opp husa med mye godt til dem.Jeg får vel komme meg opp snart og begynne å virke litt.

Får besøk av barnebarnet til min kjære senere i ettermiddag for vi skal passe henne i mogen. Hun skal ligge her i natt for mamma`n har kjøretime kl 8 i morgen tidlig. Leah Aleksandra er snart 7 måneder(12.sept.), og begynner å bli stor. Lurer på om ho ikke har fått ei tann også nå.

Bilder fra sist jeg passet henne for snart 1 mnd siden.


Det er godt å bite i tærna sine ja...


  
                                                            Hun er så blid og god.



                                                          Ha en flott dag så lenge!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar