tirsdag 14. september 2010

Kneet mitt

virker bedre nå, og jeg går bedre. Fortsatt vondt å gå opp og ned trapper, men det kommer seg. Glad jeg ikke må bruke krykker, for det klarer jeg ikke pga arma og skuldra mi.


Jeg har også valgt å ikke kontakte lege, eller legevakt, for jeg vil heller se an noen dager til. Dessuten må jeg vel egentlig tilstå at jeg er litt redd. For at det skal være noe med kneet slik at jeg må opereres og bli liggende på sykehus. DET har jeg ikke tid til, og dessuten er jeg så mye operert at jeg er vel litt engstelig av den grunn.


Ute blåser det, og innimellom veksler det mellom sol og regn. Temperaturen er ikke så ille for gradestokken viser 13+ faktisk. Dagen min så langt i dag har gått med til å hjelpe min kjære med noe papirarbeide for firmaet hans. Så jeg har sittet i sofaen her hjemme og hatt "hjemmekontor".. he he he
Jeg har også prøvd å finne litt ut av ting på bloggen, men må bare si at jeg fortsatt er ganske "grønn". Hva er en kobling f.eks.?Og hvordan får man lagt til den? Hvordan får andre blogger til å henviser til nettsteder? Jeg får det ikke til. Det MÅ være noe jeg gjør feil, og jeg prøver å lese meg fram til ting, me det er ikke ALT jeg skjønner. Tips anyone?

Nå må jeg en tur i butikken, og siden min bil er død må jeg ringe min kjære. Får høre om han har tid til å komme og hente meg slik at jeg får handlet noe til middag. Han er ganske grei sånn for bilverkstedet hans ligger bare 5 min kjøring hjemmefra.

I dag blir det å lage pannekaker à la Grete Roede(de er knallgode), og med ertesuppe til. Det skal bli godt.
Ha en fortsatt fin dag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar