onsdag 27. oktober 2010

Ut på tur!

I dag skal jeg reise på tur. Jeg skal til Aure på Nordmøre til min gode venninne Anne :) Jeg har ikke vært der siden juli, og jeg vet ho har pusset opp en del siden sist så jeg gleder meg til å se hvor fint der har blitt. Selv om jeg har fulgt oppussingen på bloggen hennes blir det noe annet å se det i virkeligheten. Anbefaler dere å ta en titt innom og se den koselige bloggen hennes: http://hovedgrdhageoghjem.blogspot.com/

Det er alltid så hyggelig å komme til Anne, og så syns jeg det er så koselig på Aure og omegn. Har vært med til Kyrksæterøra noen ganger, og der vet jeg om en butikke som har masse fint av litt nytt og litt gammelt - men jeg husker ikke hva butikken heter. Og så er der en antikk-/bruktbutikk hvor man kan gjøre noen kupp... Dumt bilen min ikke er så stor - ha ha ha.... Nei, det er vel BEST at bilen ikke er så stor for da sparer jeg litt penger.
På Aure har de også mange koselige butikker, og mye fint. Så jeg legger som regel alltid igjen noen "lapper" når jeg er på besøk på Aure.
En tur til IKEA i Trondheim kan det også hende det blir - hvem vet? :) Vi var en sånn tur èn gang før, og hadde med hestehenger til å ha ting i!
Vel, bagen er pakket(har husket rødvin også), kaffe har jeg kokt og niste har jeg laget meg, så da er det bare å reise i staellen først før ferden går videre til Nordmøre.
Best å komme fram før det verste været, som er meldt i dag, setter inn for fullt. Akkurat nå er det "stille før stormen"....  :)
Her er en smakebit fra sist jeg var hos henne:








Meg i den flotte hagen hennes.

Ha en superfin dag alle sammen, nå må jeg pakke ned resten og komme meg i stallen så jeg får begynt å kjøre oppover til Anne :)

2 kommentarer :

  1. Så koselige og hyggelige ord fra besøket du hadde hos meg i sommer. Takk for gode ord om bloggen min. Glede meg veldig til du kommer. Vi må en tur til bruktbutikken på Øra denne gangen også:-)) Egentlig burde vi besøkt den i Orkdal. Høre mye positivt om den. eller dem.
    Kjør fint da Kari.
    Stor klem
    PS. Det blir kylling, ris og salat til middag:-))

    SvarSlett
  2. Hei Kari
    Ønsker deg en god tur til Anne,kos dere masse..
    Kjempe fine bilder du deler med oss..men du må titte på awarden jeg har gitt deg,syns du fortjener en award for du er så god,og skriver så fint..Klemmer fra Fruen

    SvarSlett