onsdag 17. november 2010

Kreativitet

Er absolutt noe jeg IKKE er født med, men jeg har prøvd å lage mitt første kort ved hjelp av div.midler som er kjøpt inn for å prøve seg på så kalt: Scrapbooking........ fordi det ser så gøy ut :)
En god venninne av meg i England ,som forøvrig har kreft, blir 50-år på lørdag. Så kortet ble laget i full fart i går kveld siden det må sendes i dag. Jeg fikk hjelp av ♥ min kjære ♥


Dette ble da resultatet:



Vel, det er noe som heter "øvelse gjør mester", og det var ganske gøy dette her så blir vel ikke lenge til neste gang jeg skal prøve å lage noe.....

I kveld skal jeg ihvertfall sy rull, av villsau(noen av lamma på gården der hesten min står), og DET er ihvertfall noe jeg KAN ;))

Ha en SUPER dag alle sammen. Nå skal jeg til hesten min....

Klem fra Kari




4 kommentarer :

  1. Det ble jo kjempe fint! Og vet du hva..jeg er sikker på at dette kortet vil varme din venninne mer enn noe annet fordi du har lagt ned tid og omtanke i det, for det er tross alt omtanken som betyr mest!

    Får vi se bilde av sy resultatet også?? Gleder meg i så tilfelle.

    Ha en flott dag Kari:)
    Klem fra meg

    SvarSlett
  2. Men dette ble da bra Kari. Synes du er veldig kreativ.
    Ha en fin dag hos Aurelius :-)
    Klem

    SvarSlett
  3. Der ser du! Dette klarte du med glans!
    Skal nok ikke se bort ifra at du blir bitt av basillen du også ;) Hehe!

    Ha en deilig dag videre!

    Klemmer

    SvarSlett
  4. Tusen takk for hyggelige kommetarer. Må innrømme jeg kribler etter å prøve og lage mer - må bare bli ferdig med maleproskjektet oppe på gamledelenførst ;) Og pynte til advent og jul, og SÅ kan jeg finne roa til å lage koooort o.l :))

    SvarSlett