torsdag 25. november 2010

Advent og jul.....

Det nærmer seg advent, og jeg leser på blogger jeg følger at det forberedes, pyntes og shoppes i vildensky...
Selv har jeg ikke gjort så mye ennå, men det blir. Skal ta meg en tur på Kid i dag og se om jeg finner noen gardiner til advent, og så må jeg selvfølgelig ha lilla lys. Jeg er glad i lilla og jeg liker adventstiden for da koser jeg meg og forbereder meg til jul. Selv om det bare er meg og min kjære så blir det litt forberedelser. 
Julegardinene mine, som forøvrig er røde, og annet som hører selve julen til, pynter jeg ikke med før de siste dagene før jul. Etter 4.søndag i advent :)

Det er mye fint å få kjøpt på nettet, og det er mange fine butikker rundt om i landet og noen er dessverre så altfor laaaangt unna. Det er liksom ikke bare en "svipptur"for å shoppe litt advent- og juleting. Skulle ønske jeg bodde nærmere denne butikken for de har så mye fint som jeg kunne tenkt meg. Sjekk ut det de har ved å trykke på linken, og er du ikke følger så anbefaler jeg deg å følge dem. Kanskje har de NOE som nettopp du ønsker deg :)  http://denrodeoase-elin.blogspot.com/

Ha en super dag alle sammen. Her skinner sola, men ute er det -9 grader. Så jeg får kle meg godt for det merkes på kroppen ja.....

Klem fra Kari

3 kommentarer :

  1. Hei.
    Takk for hyggelig kommentar inne hos meg. Ja kaldt, kaldt og brrr. Vannet i stallen har frosset hos meg,men har slange som jeg drar ut.
    Men du verden så fint det er og har vært. Fullmånen lyse så vakkert om nettene. Nå er den på tur ned. På dagtid skinner solen
    Så vist er det fint, og kaldt.
    Julegaver har jeg så smått begynt med. Jeg setter et tak på pris hvert år, men jo nærmere jeg kommer jul, jo mer desperat blir jeg. Dermed er det lett å kjøpe for dyrt.
    Jeg skal ikke gå i den fella i år... tror jeg:))
    Ha en fin dag.
    Klem

    SvarSlett
  2. Så roligt att du tittade in till mej, så ja hittade dej.
    En sån trivsam blogg du har....
    Ha en bra dag, kram ullamaria

    SvarSlett
  3. Åååå tusen takk for at du skriver om butikken vår Kari:) Det var virkelig snilt gjort:):) Er det noe du skulle hatt så sender vi i posten, ikke noe problem;)

    Enda en gang tusen hjertelig takk, vi ble superduper glade;)

    Ha en flott dag:)

    Klem Ea

    SvarSlett