mandag 9. januar 2012

Grønn te

Grønn te og honning er godt når man er syk, så det blir noen krus daglig med det. Vanligvis har jeg tyrkisk grønn te, men var tom for det. Hadde heldigvis en annen type grønn te i kjøkkenskapet, og den er faktisk ikke så verst den heller. Kjøpte den på Indiska i  Gävle i sommer, så da kan dere tenke dere hvor mye jeg drikker te. Jeg er nok et mer kaffemenneske, men drikker gjerne et kopp te innimellom(men jeg er kresen)....

Grønn mango, og honning det var feil honning for den var ikke god)


I går kveld var min kjære en tur oppe på mørkeloftet for å hente ned noe, og så kom han ned til meg med en pose bak ryggen og sa; "Jeg har en gave til deg kjære", og ga meg posen. Oppi der lå noen gamle garnnøster. Det var litt artig for disse er sikkert over 20 år gamle, så da gjenstår nå bare å se om jeg kan få laget noe av disse da :-)


Dette er litt angoralignende

Fordelen med å være syk er at da får jeg tid til å kikke innom alle bloggene jeg følger, og andre, og jeg må si at det er jammen med mange flotte blogger ut i denne store bloggeverden. Jeg blir helt matt, og da tenker jeg; ja, ja.....og her sitter jeg med denne "pinglebloggen". Så må jeg skjerpe meg litt og tenke at "Nei, vi er alle forskjellig og jeg har min blogg på min måte"(jeg har nå hatt nesten 9000 innom bloggen siden aug 2010)..
Men man blir jammen det inspirert av å kikke innom bloggene.. DET er ihvertfall sikkert. Dere er flinke :-)

5 kommentarer :

  1. Heia Kari, æ ønker dæ masse god bedring, det e kjedelig og være syk.

    Hilsen Lisbeth :=)

    SvarSlett
  2. Hei hei
    Uff så kjedelig å være syk da -men som du sier det er jo godt for noe. Mye fint å titte innom i bloggverden.
    Så artig med garnnøstene da - utrolig hva man har.

    god bedring
    klem anita s

    SvarSlett
  3. Jeg er heller ikke noe temenneske, men må man, så må man;)
    Det er mye flott der ute, men enhver må bare finne sin egen stil og sitt eget innhold, og det er jo det som er så spennende;)
    God bedring til deg!!

    SvarSlett
  4. Æsj, kjedelig å være syk! Får håpe at det går fort over.
    Jeg hadde ikke vært så klar for våren om det ikke var for denne struttende magen. Jeg er veldig glad i vinteren og gå på ski. Nå blir jeg nesten deppa når det snør og jeg ikke kan få brukt snøen;)

    God bedring til deg Kari!

    SvarSlett
  5. Heia

    Første gang jeg er innom bloggen din, og legger meg til som følger. Mye interessant å lese her. Leit at du er syk og ønsker deg en riktig god bedring. Jeg har selv fibromyalgi og hatt det i mange år. Men viktig at man holder kroppen i aktivitet.

    Skal stikke innom bloggen din oftere, og skal se på hva du har skrevet.

    Ønsker deg en fin uke..

    SvarSlett