mandag 24. oktober 2011

Sommer i oktober

Etter ei travel, men interessant helg hvor jeg har blitt kjent med mange nye mennesker og fått litt åndelig påfyll(som av og til trengs i hverdagen), så er jeg nå klar for ei ny og spennende uke.


Tenk å stå opp til noe sånt da to måneder før jul: 

Sola er på vei fram og bedre skal det bli utover dagen, for det er meldt opp til 20+

Det er nesten ikke snø i fjella 

Pæretreet har bare igjen noen få pærer, og er nesten tomt for blader

Det samme gjelder epletreet(der henger kanskje 3-4 epler igjen)

To sommerblomster holder ut litt til

Det er vakkert ute, og deilig input med noen soldager. Jeg syns også det er unødvendig mye juleting, og veldig i julete i butikkene. men, det er fordi jeg syns sånt er altfor tidlig. Har da lagt kjøtt i salt, men det er ikke noe som vises. Nei, jul og juleforberedelser syns ikke jeg at man trenger å begynne med før nov/des, man kommer som regel i mål likevel. Trenger alt være så perfekt da? Det er kosen og gleden som er viktigst syns nå jeg da :-)

Nå skal jeg i et møte snart for å diskutere et lite prosjekt jeg har lenge hatt i hodet, og som kanskje kan bli en realitet. For der finnes gode mennesker som ser positivt på ideene mine, og som egentlig kunne tenkt seg å starte med det samme, men manglet pådrivere. Skal fortelle dere om det ved en senere anledning, først må jeg se om det kan bli en realitet......
Ønsker alle en flott mandag...



9 kommentarer :

  1. Å få slikt veir i slutten av oktober må vere heilt utruleg deilig. Her er det ganske grått idag - men ikkje kaldt og heller ikkje nedbør. Spennande med nye prosjekt - håper det lykkast for deg:-))

    Klem

    SvarSlett
  2. Nydelige bilder!
    Er det mulig har du så fint vær! (Eg så syns det er ganske bra med 8 grader og overskya.

    Vil heller ikkje ha jul for tidlig, blir jo lei før jula kommer da.

    Spennende med de planene dine!

    Ha ei super ny veke!

    Klem,

    SvarSlett
  3. Hei Kari.
    For et herlig , positivt innlegg og så vakre bilder :)
    Jeg er så enig når det gjelder jul. Kan nok forstå de som er med på julemesser og sånn at de må i gang med å produsere, men jeg blir litt matt av å se alle juletingene i butikker så tidlig. Og ennå er vi ikke tidlige her i Norge ;)
    Så spennende det blir og høre mer om planene dine.
    Ha en god dag videre.
    Klem fra Ingunn :)

    SvarSlett
  4. Det e helt utrulig at sommeren kommer tilbake to mnd før jul, det sku jo bli sont vær her i nord og, men det har vi ikke sett noe til, 11+ og oveskyat, ligger ann til regn i lufta.
    Fine høstbilder og lykke til idag, hilsen Lisbeth :O))

    SvarSlett
  5. Hærlige bilder og flott temperatur. Også her har været vært deilig. Har vært på bytur i dag. Sammen med to andre damer. Trivelig ja.
    Ha en fin uke. klem

    SvarSlett
  6. Herlige bilder!
    Høsten er jammen vakker! :))

    Ha en fin kveld!

    Klem

    SvarSlett
  7. Heldig dere er altså...Tenk å ha slike temperaturer nå i slutten av oktober da gitt;)...Nyt dagene:)

    Klemmer Ea

    SvarSlett
  8. For en herlig dag du/dere har hatt! Nydelige bilder. Du er blitt så god til fotografering Kari!:)
    Nå er jeg nyssjerrig, fortell fortell...!
    Stor klem

    SvarSlett