søndag 10. juli 2011

Tur i regnvær

Barnebarnet til min kjære, og mamma'n, var med meg på tur i dag. Vi gikk opp der hesten min går på sommerbeite, og på veien opp ble vi overrasket av ei regnskur uten like. Jeg kunne ikke ta bilde heller når Leah ga hesten min gulrøtter fordi det øste ned. Men, når vi skulle ned igjen ble været bedre, og da ble det noen bilder. 


Blitt stor jente nå
Pusen vi traff på
Pus må få smake kjeks også.......
Spist sin første blåbær.......
Masse fine blomster langs veien


Senere skille min kjære og jeg grille, og da var det på'an igjen med regn. Denne gangen begynte det også å lyne, og hagle. 
Hva kan man si - kalenderen viser 10.juli og det skal visst være sommer nå, men nå syns jeg det er på tide at HAN der oppe slutter å vaske Sunnmøre. Det er vel reint nok her nå, eller?? 

Det øste ned....

Det røyk sånn av grillen at nabo'n trodde lynet hadde slått ned
Det kom som små hagl ei lita stund også(vanskelig å se på bilde)
Brrrrr........sommer kalles det

Ha en fortsatt fin søndagskveld :-)



3 kommentarer :

  1. Tror den lille i vogna sikkert hadde en fin tur, men dette regnet må da snart ta slutt hos dere også. Her kom det ei skur og torden i ettermidag, men helga har vært brukbar.
    Ønsker deg tørre og varme dager!!
    Klem fra meg;)

    SvarSlett
  2. Heisan du. Ikke akkurat like enkelt å få tatt flotte bilder når regnet øser ned, men du hadde nå fått noen fine alikavel.
    :) Susanne

    SvarSlett
  3. For en søt liten tulle :o)
    Herlig og bli overrasket av regnskurer når man er på tur, og da er de jo gjerne tropiske også.
    Men hagl 10. juni ? det var da litt volsomt, ikke no koselig å grille da :o)
    Håper dere får bedre vær framover.
    Ønsker deg en fin dag :o)
    Klem

    SvarSlett