søndag 29. august 2010

Tømmerstokkbein.......

Lå lenge i dag, for jeg hadde store problemer med å komme meg ut av senga. Våknet tidlig i grunn og når endelig kom meg opp føltes det som beina var som to tømmerstokker når jeg skulle bevege meg, så det ble til at jeg tok noe smertestillende og gikk og la meg igjen. Lå til kl 10 før jeg endelig stod opp Det er nå en kombinasjon av sykdommen og været som gjør det så smertfullt å stå opp enkelte dager, og jeg blir så lei. Selv om det er sol og 14+ i dag er det ikke sommervarmt, men kjøligerer og råere luft.
Satt og nøt stillheten ei stund og kikket på hurtiggruta som seilte forbi på vei inn til Geiranger i 11 tida....
Hurtigruta (bilde tatt fra verandaen)

Så nå har vi spist "brunch" og skal ut og kjøre oss en tur i fineværet med èn av veteranbilene våre....




Ha en fin dag så lenge!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar