fredag 27. august 2010

Er mange ting jeg funderer på, og alt finner jeg jo ikke svar på.........

De siste 3 åra har jeg vært flink å følge et sunt kosthold takket være Grete Roede, og jeg gikk faktisk ned 23 kg.
Det siste året har jeg stresset mye med oppussing(med god hjelp fra min samboer) av et hus jeg kjøpte,etter min avdøde tante, for å få ferdig leilighetene der som jeg leier ut.
Jeg sluttet også og røyke for snart et år siden, og det går veldig bra :)

Den siste måneden har jeg gått de sammen turene jeg går daglig(selv etter at jeg måtte avlive min elskede hund), følgt menyforslaga til Grete Roede(noen få utskeielser), drukket mye vann - men stresset en del.
MEN! Alikevel blir jeg rundere rundt livet og vekta går opp! Hvorfor?
Er det stresset? Alderen? Fibromyalgien? Jeg skjønner det ihvertfall ikke........
Mulig jeg må gå til legen og ta en stoffskifteprøve, eller sjekke meg for diabetes - selv om jeg ikke har noe symptomer på noen av delene...

Grillede kyllingfileter med salat og naturris                      Hjemmelaget Het fiskesuppe à la
                                                                                     Grete Roede


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar